Vaše skúsenosti zozbierané z internetu

2. ledna 2009 v 14:08 | denis414 |  Vaše skúsenosti
Falošní ufóni
Ibaže pozor! Na každé "skutočné" pozorovanie mimozemšťanov alebo UFO pripadá niekoľko falošných prípadov, ktoré sa často odhalia ako podvody a nemožno ich zarátať do celkovej štatistiky. Problémom je, že niekedy býva nesmierne ťažké odlíšiť skutočnosť od výmyslov.

Roku 1975 dvojica amerických podvodníkov, Marshall Herff Applewhite a Bonnie Lu Trusdale Nettlessová, všeobecne známi pod prezývkami Bo a Peep, ozmámili svetu, ži ich na túto planétu priviezlo UFO z "vyššej úrovne, než na akej je ľudstvo". Ich úlohou bolo získať čo najviac ľudí pre tajomný pojekt, tzv. Proces, a zobrať ich do vyšších sfér, z ktorých sami prišli. Jediné, čo od ľudí, ktorí sa chceli zapojiť do Procesu, požadovali, bolo odvzdanie všetkých cenností a hmotných statkov. Dôkazom, že Bo a Peep hovoria pravdu, malo byť to, že do šiestich mesiacov ich fyzické telá zlikvidujú a oni, premenení na svoju duchovnú podstatu, zavedú účastníkov do vyšších sfér, kde ich čaká nový život. Hoci to znie neuveriteľne, našlo sa asi tisíc ľudí, ktoí dvojici podvodníkov sadla na lep. Pravda, keď sa avízovaná likvidácia nekonala, počet ľahkoverných obetí sa výrazne znížil.

Citácia e-mailu od pána Ing. Róberta Šveca, 12. júl 2008 1:21:

"Dnes asi o 00.30 som pozoroval objekt, najprv som si myslel že je to družica, ale po priamom lete ktorý trval asi 20 s čo som ho začal pozorovať , nastala zmena kurzu objektu asi o 30 stupňov , po asi 10 s znova zmena kurzu v opačnom smere a niečo menšom uhle a po pár sekundách zmizol, pričom bola úplne čistá obloha.

Zaujalo ma to že tie zmeny kurzu boli totálne ostré, žiadne oblúky, proste uhly ako podľa pravítka.
Ing. Róbert Švec , Sereď"
"Dnes 29.06.2007 o 00.48 som fajčila v okne. Z okna mám krásny výhľad na les, ako si tak fajčím, tak som zbadala ako nad lesom zasvietilo veľmi silné biele svetlo, myslela som si, že určite tade ide auto a má diaľkové alebo že to je asi lietadlo, ktoré odtiaľ vzlieta (aj keď tam nie je žiadne letisko). Pozorovala som ako to svetlo stúpa vyššie a vyššie priamo hore, keď už bolo dostatočne vysoko, tak sa to pohlo mojím smerom, tak som si vravela, no to sa teraz pozriem či to je lietadlo alebo "to" ufo. Letelo to potichu, až keď sa to objavilo nad našou bitovkou, tak to hučalo dá sa povedať ako lietadlo. Svietilo to strašne silno bielym svetlom a na jednom boku bola zelená žiarivka a na druhom boku červená žiarivka, ktorá v kuse svietila. Keď "to" prelietavalo cez našu bytovku, tak som sa nahla z okna, aby som sa lepšie pozrela na to čudesné lietadlo a skoro som odpadla….. Lietadlo to vážne nebolo, aspoň ja som také lietadlo v živote nikde nevidela, bol to vážne tanier, ale vzadu sa rozširoval, vlastne tvarom mi pripadal ako plná podkova. Prvé čo som si pomyslela: "No tebe už dobre šibe". Ako som dofajčievala, tak zrazu som periférne spozorovala silný záblesk, hovorím si - asi sa blýska, ale neblýskalo sa, po oblohe behali/lietali asi 4 neidentifikovateľné objekty. Zasa som si logicky vydedukovala, že to sú hviezdy, ale ako som ich tak pozorovala, tak som zistila, že to hviezdy nebudú, lietali hore-dolu-doprava-doľava a blikali - jasne som videla zelenú a červenú farbu.

Ešte asi hodinu som sedela v okne s nemým úžasom a "logicky" si vysvetľovala to na čo som sa pozerala a na ten veľký objekt, ktorý ponad mňa preletel a videla som ho tak jasne ako sa teraz pozerám na tento monitor.
Donald Slayton
Tento astronaut, ktorý sa zúčastnil misie Mercury v jednom interview oznámil, že videl UFO v roku 1951. "Testoval som stíhačku P-51 v Minneapolise keď som zbadal ten objekt. Bolo krásne, slnečné a jasné popoludnie a ja som bol vo výške 10000 stôp. Myslel som si, že je to len model ale uvedomil som si, že model nemôže lietať tak vysoko. Ako som sa približoval vyzeralo to ako meteorologický balón, sivé a asi 3 metre v priemere. Ale akonáhle som sa dostal bližšie vedel som, že to nemôže byť balón. Vyzeralo to ako tanier - bol to disk. Tá vec sa začala odo mňa vzďaľovať a ja som sa ju pokúsil sledovať. Letel som rýchlosťou okolo 500 kilometrov za hodinu, chvíľu sa mi darilo sledovať ho ale objekt zrazu zmizol. Urobil som 45 stupňový obrat pokúšal som sa ho nájsť ale nebolo ho. Pristál som veľmi sklamaný."

Major Robert White
17. Júla 1962 Major Robert White oznámil, že pozoroval UFO počas letu na lietadle X-15. " Nevedel som si predstaviť čo by to mohlo byť. Bolo to sivé a asi tridsať až štyridsať stôp odo mňa."
Neskôr pre magazín Time povedal.
" Existujú! Tie veci tam vonku určite sú!"

Zdravím,
náhodou som natrafil na vašu stránku, celkom ma zaujala a chcel by som reagovať na vašu výzvu na stránke PRIPADY.
Zažil som dva takéto prípady ktoré si doteraz veľmi dobre pamätám, z môjho pohľadu ako laika v oblasti neidentifikovateľných lietajúcich objektov.
Dávnejšie, konkrétne v roku 2000 som pozoroval nad Hlohovcom letiaci objekt pod úrovňou oblačnosti ktorá bola na hladine zhruba 800 až 1000 metrov. Tento objekt si neviem nijako vysvetliť. Od malička som fanda do letectva a aj som sa u letcov vyučil. Je to takpovediac môj život a teda myslím si že viem čo je asi reálne a čo nie. Moje spomínané pozorovanie, bol to disk, alebo elipsa pretiahnutá do jednej strany ako vajce, tmavej farby (teda aspoň pod bledou oblačnosťou tmavá silueta) letiaci trochu východne od HC smerom na juho-juhozápad neuveriteľnou rýchlosťou vzhľadom na svoju veľkosť. Tiež je pre mňa šokujúce že nevydával žiaden zvuk, žiadny aerodynamicky piskot, letel úplne potichu a veľmi rýchlo... Po chvíli mi zmizol z dohľadu za stromami na ulici po ktorej som šiel.
Druhy (respektíve prvý) objekt som pozoroval niekedy v rokoch 97-98 nepamätám si presne. Bývam v Piešťanoch na Sídlisku Adam Trajan. Bolo to niekedy v lete, sedel som na balkóne ktorý mame situovaný smerom na západ. V diaľke, približne niekde nad obcami Kocurice, Trebatice, Borovce som videl letieť niečo ako disk alebo guľu svetlosivej farby smerom na juh. Letelo to asi 20 sekúnd od môjho spozorovania pokým to zničoho-nič zmizlo.

Spomínal som to viacerým ľuďom ale asi dobre poznáte reakcie. Kto neuvidí neuverí. Čo som videl mi nikto nevezme...
Možno vás to zaujme, pokiaľ áno, kľudne ma kontaktujte.
S pozdravom a prianím pekného dna
Peter

Bolo to v piatok 9. februára 2007 (vtedy, keď sa tak prudko ochladilo). Večer som dorazil na našu chatu v lokalite "Sokolské chaty" (kataster obce Cerová, okres Senica). Vybral som sa s kamarátkou (istou Janou H.) na prechádzku so psom po lesnej ceste až do obce Rozbehy. Už za poslednými chatami zaujal našu pozornosť svetelný objekt guľovitého tvaru (ostré, akoby elektrické svetlo modrastého nádychu), ktorý sa nachádzal na západnom obzore a presvital cez stromy. Pohyboval sa vo vzdialenosti cca 500-600 m. Domnievali sme sa, že sa jedná o človeka s baterkou, ale to sme neskôr rázne vylúčili, nakoľko sa začal prudko pohybovať smerom na sever. O chvíľu sa zjavil tento predmet opäť, lenže teraz asi 80 m. od nás. Pohyboval sa nad cestou vo výške asi 15 m. Podotýkam, že sa pohyboval celkom potichu. Keď sme vyšli na kopec, uvideli sme, že zaujal stacionárnu pozíciu na západe (možno niekde nad obcou Prievaly). Z obce Rozbehy som telefonoval a cestou späť tam už nič nebolo. Toto nás veľmi znepokojilo a ešte viac to, že psy na okolitých kopaniciach prudko brechali a ten náš tiež javil známky nepokoja. Preto sme sa ihneď ráznym krokom a s veľkým pohoršením odobrali späť do chatovej oblasti.
Nerád by som pripúšťal, že sa jedná o UFO, ale začal to byť pre mňa možný variant, keďže sa jedná o jav, ktorý si logicky neviem vysvetliť. Tento úkaz pozorovala aj istá pani (Mihályová) zo záhrady rodinného domu v Cerovej.

S najhlbšou priazňou Váš Tibor S. (z Trnavy).

Sakra ono tu fakt niečo lieta. V živote by som tomu neveril keby som to nevidel. Dňa 6.3.2007 ráno o 4:07 nad mestom Trnava cestou do prace som videl UFO - svetla v takomto tvare " < ". Jedno väčšie a druhé o polovicu menšie leteli vedľa seba. Rýchlosť okolo 300km/h, vo výške asi 20 poschodovej budovy, úplne bezhlučne. Už ma nezaujíma či je UFO, lebo ono fakt je! Ale ma zaujíma komu to patri či armáde, alebo to je ozaj niečo mimozemské. Ak to patri armáde, ktorá to tají, prečo tie objekty majú svetla? A ta technológia, ktorú by mohlo využiť cele ľudstvo!.....

Zdravím,

chcel by som sa s vami podeliť o zimomriavky, ktoré ma prepadli pri
pohľade na fotografiu, ktorá bola vyhotovená 12. októbra 2003
v Nitre. Fotku som len dnes natiahol z digitálneho fotoaparátu do PC
a až vtedy som si všimol objekt v jej pravom hornom rohu. Preto by
som Vás chcel požiadať o Vaše stanovisko k tejto fotografii. Nejde o
žiadnu fotomontáž, ani nič podobne. Nikdy som si nemyslel, že by sa
to mohlo stať práve mne, ale vždy som tajne dúfal.
Neznámy, pravdepodobne mimozemský objekt, sa objavil nad východným Slovenskom. Videli ho viacerí svedkovia neďaleko horského sedla Soroška v Rožňavskom okrese.
Keď bývalý vojenský pilot Ľuboš Socha z Košíc prechádzal cez Sorošku v osobnom aute, na nočnej oblohe spozoroval lietajúci objekt. Išlo o čierny tanier so svietiacimi otvormi po obvode s priemerom asi 70 metrov. Auto, v ktorom sa viezli aj tri ženy, sledoval z výšky asi sto až dvesto metrov asi dvadsať minút. Nevydával pritom žiadne zvuky.
"Naše auto sa najskôr ocitlo v hmle, na tele vodičky sa objavil svetelný bod, a ten neskôr preskočil aj na volant," spomína pilot, ktorý na prúdových lietadlách nalietal počas dvadsiatich rokov vyše tisíc letových hodín.
Ich auto sa správalo čudesne. "Hore Soroškou bez toho, že by som pridávala plyn, zrýchlilo, keď sme zostupovali z kopca, brzdilo," hovorí žena, ktorá auto šoférovala. Celú posádku odvtedy bolia oči a neustále sú unavení. Nevylučujú, že ich monitorovali mimozemšťania.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.